na dyskotece piosenka

pepeposzukiwacz

Temat: Muzyka na Studniówke (bal gimnazjalny)
Jestem w części odpowiedzialny za muzykę na studniówce (znaczy balu gimnazjalnym)... Nie wiem za bardzo jakie piosenki byłyby najlepsze... Niby z kumplem mamy już trochę pomysłów ale to wciąż za mało na kilkugodzinna zabawę... Moja prośba jest następująca... Czy moglibyście wrzucać tu swoje ulubione piosenki na dyskotekę? A jeszcze lepiej byłoby gdyby ktoś miał całe play listy... Bardzo by mi to pomogło.... Sam bym to jakoś posklejał w całość....
Na pewno nie tylko mi pomożecie
Oczywiście za każda pomoc rep+

Pozdrawiam!
Źródło: topranking.pl/894/muzyka,na,studniowke,bal,gimnazjalny.php



Temat: Muza na Impre;d

mozesz tez puscic np. zremixowane disco polo ( jastes szalona itd)


Disco Polo nogi bolą , nie no ale na tzw. dyskotekę szkolną to możesz mieć ze 2 piosenki , ; ] no a reszta techno , bo hiphop raczej w grę niewchodzi : P

Ja puszczam DISCO POLO i jakos sie podoba ale oczywiscie nie tylko to wolne np urbanize_- auf_dich jazeli chodzi o techno to:Andrew Spencer & The Vamprockerz - Zombie,Groove Coverage - Because I Love You (Club Edit te sa jajebczaste!! licze na +

Źródło: topranking.pl/942/muza,na,impre,d.php


Temat: co to za piosenka
to jest kawalek tekstu piosenki,

to jest refren:

"jetes jeszcze mala troche niesmiala,
jestes jeszcze mala troche niesmiala tez"

a to ktoras zwrotka z kolei:

"do dyskoteki pragniesz wejsc,
poker oznajmia brak jest miejsc"

to lecialo na weselu mojej siostry i moja dziewczyna koniecznie chce znalezc ta piosenke jak ktos kojarzy to prosze o pomoc.

Źródło: topranking.pl/944/66,co,to,za,piosenka.php


Temat: Prosba o techno
Witam, poszukuję piosenki gdzie głównym motywem jest takie jakby "diridiridiri" coś w tym stylu,piosenke często można usłyszeć na dyskotekach mam nadzieje że ktoś zrozumie o co mi chodzi i pomorze.... Pozdrawiam

Ps. Ten motyw o który mi chodzi można uslyszeć w Rocco&Bass i can't take it ale chodzi mi o zupełnie inną piosenke
______
LIGA F1 ZAPRASZAMY


dnia 23 Sie 2008 21:10, w całości zmieniany 2 razy

Źródło: topranking.pl/971/prosba,o,techno.php


Temat: Back in to the hole ...

Chynaa wrote:
Użytkownik Bacik <baci@go2.plw wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3B857F35.CE652@go2.pl...

| graham wrote:
(...)| Jackson mial w swej karierze ze 4 czy 5 swietnych kawalkow ,
Madonna tez -
| moze ze dwa wiecej - ale to za malo by nazwac ich geniuszami
czegokolwiek
| procz marketingu

| Tez mi sie tak wydaje. Szczegolnie Madonna - zawsze wie z czym "wyskoczyc"
zeby
| byc popularna, na czasie i przy okazji zgarnac gruba kase

A ja mam tak co do Jacksona.

No nie wiem - ostatnia plyta sie wcale tak dobrze nie sprzedala, a
Madonna? Coz potrafi sie dopasowac, a czasami wrecz przewidziec to co
bedzie modne "w sezonie" i robi to niewatpliwie najlepiej na swiecie.

Madonna oczywiscie, ze wie, z czym "wyskoczyc", ale przy okazji udaje jej
sie wyskakiwac z czyms takim jak "Ray Of Light", ktora to plytka bardzo
pozytywnie mnie zaskoczyla i dlugo nie moglam sie oderwac.


To jest tylko potwierdzenim moich slow wyzej

Nowsze nagrania
sa lepsze od innych, typowych dla dyskotek, ale nie jest to cos, za czym
lecialabym z wywieszonym ozorem do sklepu (czy na KaZeE ;).


Madonne znam z tego co leci w telewizji i jeszcze zadna piosenka z
nowego albumu nie dorownala IMO poziomowi Frozen i Substitute For Love


Źródło: topranking.pl/1078/90,back,in,to,the,hole.php


Temat: Rozpoznawanie muzyki przez telefon - korzystał ktoś?
[...]

| Korzystał ktoś z tego serwisu? Jak to działa?

Ja wlasciwie sie szarpnalem kiedys i zlokalizowalem jedna piosenke, ale nie
na zadnej dyskotece, czy na srodku ulicy, tylko... nagralem kawalek na
dyktafon (ME45), zadzwonilem i puscilem ;) Po 15 sekundach rozpoznal utwor i
chwile pozniej wyslal SMSa z tytulem i wykonawca.
W 'ciezszych warunkach' tego nie sprawdzalem, bo zwyczajnie szkoda mi kasy
;)
Ale pomysl niezly :)


Źródło: topranking.pl/1696/rozpoznawanie,muzyki,przez,telefon,korzystal.php


Temat: Nightwisha wazelinuję
pl.pregierz.getSenderByName("*dink*").getMessageByDate("Wed, 15 Nov 2006
23:08:38 +0100").quote();


| Jak pierwszy raz usłyszałem tą piosenkę, odniosłem wrażenie, że szukają
| nowego rynku zbytu chcąc podbić dyskoteki :-). Bicik pierwsza klasa...

posłuchaj "Where the eagles fly" Manowar - to jest discoballada :-)


Właśnie, przecież jeszcze Manowar!

Carry on!


Źródło: topranking.pl/1746/nightwisha,wazelinuje.php


Temat: Tandetne Mazury
To ze jestesmy postrzegani jako chamy i smieciarze jest miedzy innymi kwestia
sposobu spedzania wolnego czasu. Bylam w zeszlym roku na tygodniowych wakacjach
rowerowo-namiotowych na Bornholmie. Cisza, spokoj, wioski rybackie, dziki,
wietrzny krajobraz lak, pol i wrzosowisk. Turystow - mnostwo, ale wcale nie
przeszkadzali, jakby sie wtapiali w otoczenie, a w tetniacych zyciem
miasteczkach rozkoszowac sie mozna bylo przjemna choc nieco prowincjonalna
atmosfera tradycyjnego targowiska.
80 km na poludnie - Kolobrzeg. Tam wypoczynek polega na dyskotekach do 7 rano
(wrocilismy z wyspy promem o swicie i mielismy okazje spotkac sie oko w oko z
kilkunastoletnimi, niemal niezywymi turystami rzygajacymi na lawkach w parku),
disko polo (inna piosenka z kazdego straganu), zakupach (bursztyny, smazona
ryba, lody, wata cukrowa, plastikowe pierscionki).
Nie beda Mazury wygladaly inaczej jesli beda je odwiedzali turysci spod znaku
Pikniku Dwojki. Ale czy my umiemy sie bawic i odpoczywac inaczej?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,42190642,42190642,Tandetne_Mazury.html


Temat: Niektóre artykuły ustawy medialnej niezgodne z ...
mario.osh napisał:

> i tak chłop coraz cześciej musi moczyć tyłek w naparze z ziół po spotkaniach
ze
>
> swymi mistrzami.

Sam się prosił o zestaw zmysłowo-psychologicznych tortur. Widocznie to lubi:)
Może w ramach prania mózgów przyszłym przedstawicielom PiSu na krajowych
forach, na szkoleniach puszcza im się nagrany płacz dziecka albo
tzw „dyskotekę”, czyli zestaw filipinek Gosiewskiego i Cymańskiego przeplatany
piosenkami Budki Suflera?




Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,39063054,39063054,Niektore_artykuly_ustawy_medialnej_niezgodne_z_.html


Temat: DJ na weselu- co o tym sądzicie?!
Czuję się już lepiej...W końcu nie ja sama!
Przeszłam już wybieranie zespołów i uważam , ze był to czas stracony! Ceny:
1600-3000 a poziom...Makabra! Hitem sa przeboje-orginały np z Włoch a z polskim
tekstem...I to ich jeszcze:"a teraz idziemy wódzię(!!!) pić"!
A tak to bedą orginały , bez fałszowania, bez "dyskoteki", ale tak by bawili
sie i Ci starsi i Ci młodsi.
Mam nadzieję , ze w ten sposób przemycimy parę utworów, które najbardziej
kojarzą nam się z naszym poznaniem...Takie "nasze" piosenki...
A poza tym ten DJ jest szalenie komunikatywny, przystępny i elastyczny i tym
mnie ujął. Co rozmawiałam z orkiestra, to zanim ja zaczęłam mówić- oni mieli
już listę swoich życzeń...(prócz właściwie jednej kapeli).
Podoba mi się, że właściwie steruje całą imprezą- robi jakieś tam wężyki,
kółeczka- to bawi ludzi i rozkręca imprezę..nie ogranicza się tylko do
puszczania kawałków.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,14213865,14213865,DJ_na_weselu_co_o_tym_sadzicie_.html


Temat: kasia kowalska:)
Tak, kochana mam same nowe newsy. Kasia nie wychodzi ze studia - nagrywa de best of, to znaczy
dogrywa nowe dwie chyba piosenki. Tym razem Kasia robi nam psikusa jedna bedzie w stylu Donny
Summer ( podkradlam slowa to bedzie tak - "Czuje sie fajnie, banki mydlane, czuje sie wysmienicie ide
spiewac pod mennice, czuje sie dzis wyjatkowa nie jestem wyjaca krowa, czuje sie superancko -
zepsulo mi sie zelazko" ), druga piosenka bedzie niestety w jej smutnym stylu ( "Wesolo spiewalam ale
sie zdolowalam, zapalilam sobie fajke, zagryzlam gotowanym jajkiem, pojade na dyskoteke strzele
dwudzieche ale tanczyc nie bede bo na parkiecie zwiedne. Kochalam go wczoraj ale poszedl, wlozyl
swoje zielone kalosze, zabral tez parasolke i moja corke Olke, gonilam go ulicami rzucalam tasakami,
glowy mu nie ucielo, tasak wbil sie w drzewo" ).
Jezeli chodzi o nowego faceta Kasi bo pytalas to na pcozatku troche sklamalam. Kasia ma nowego
faceta nazywa sie Mamito Kumba-Czamba pochodzi z Czarnego Ladu, Kasia nie ujawnia gdzie go
poznala ale prawdopodobnie w studio nagraniowym. Mamito macza palce w jej nowej plycie, robi
remixy najwiekszych przebojow Kasi. Prywatnie to bardzo ciepla osoba, syn znanego przedsiebiorcy z
zachodu. Mama zawsze wiedziala, ze ujcieknie z Afryki by zamieszkac w zimnej Polsce. Od dziecka
bylo mu za goraco i cale wieczory spedzal w lodowatych bagnach. Teraz gdy ma juz przy swoim boku
Kasie, robi remixy i jest swietnym ojcem dla Oli wszyscy beda zyc dlugo i szczesliwie.
Anita
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,78,41159292,41159292,kasia_kowalska_.html


Temat: najlepsze "przytulanki" :) - pomocy
polokokt napisał:

> Juz mam tego troche, a skoro ktos tu chcial poznawczo to oto tytuly:
>
> Chris DeBurgh - Lady In Red
> Eric Clapton - Wonderful Tonight
> lady punk - Zawsze tam gdzie Ty
> Leonard Cohen - Dance Me To The End Of Love
> Lionel Richie - Say You Say Me
> Paul Weller - You Do Something To Me
> Perfect - Nie płacz Ewka
> Richard Marx - Right Here Waiting
> Righteous Brothers - Unchained Melody
> Roxette - It Must Have Been Love (troche szybsza)
> Sahra Conner - Skin on skin
> Scorpions - Still Loving You
> Scorpions - Wind of Change
> Sinead OConnor - Nothin Compares To You
> U2 - One
> Varius Manx - Piosenka ksiezycowa
> Whitney Houston - I Will Always Love You

O rany... Aż mi się dyskoteki w podstawówce przypomniały... ))) Co to będzie
za impreza to ja wolę nie wiedzieć...


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,78,4097957,4097957,najlepsze_przytulanki_pomocy.html


Temat: Forum Muzyka - rozdział XXIV - kicz i tandeta
Forum Muzyka - rozdział XXIV - kicz i tandeta
Dożyliśmy takich czasów, że wystarczy, że ktoś nauczy się czytać, a już jest terroryzowany przez wszechobecną tandetę. Do dobrego tonu należy, aby tuż po rozpoczynającej spotkanie w towarzystwie wymianie poglądów na temat sytuacji na Bliskim Wschodzie dodać, że właśnie ledwo uszło się z życiem...Po pauzie dla lepszego efektu należy z grymasem na twarzy wyszeptać: Linkin Park. Albo nawet Mandaryna. Kiwające się ze zrozumieniem głowy potwierdzą tylko, że nie przypadkowo znaleźliśmy się po właściwej stronie barykady. I kończące wszelkie intelektualne dysputy rytualne pożegnanie: Alchemika do śmietnika!

A przecież czym byśmy byli bez kiczu i tandety? A gdyby kiczu nie było, co by nas wtedy terroryzowało i na co byśmy narzekali? No jakże by to brzmiało - cały dzień prześladowała mnie najnowsza piosenka U2. I co by nas dowartościowywało? Dzięki czemu słuchana przez nas muzyka stawałaby się jeszcze piękniejsza? bardziej ambitna? i w ogóle super? Musielibyśmy wtedy wymyślić jakieś inne kryteria, które odróżniałyby nas od większości społeczeństwa. Ale to nie byłoby to samo. Spójrzmy prawdzie w oczy, kicz jest potrzebny jak powietrze nie tylko tym, którzy bawią się bezmyślnie na dyskotekach, ale zwłaszcza tym, których codziennie terroryzuje. Bez kiczu utracilibyśmy część siebie. Bez kiczu byśmy byli bezradni jak małe dzieci. Zastanówmy się wszyscy nad tym...(zaduma połączona z trzymaniem się za brodę)


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,78,20078801,20078801,Forum_Muzyka_rozdzial_XXIV_kicz_i_tandeta.html